اهداف ودستاوردهای شرکت آتیس

1-جلب رضایت مشتری:

اصلی ترین هدف شرکت آسانسور آتیس جلب رضایت مشتری ست.که در عین حفظ کیفیت و البته ارتقا آن و نیز بالا بردن درجه ایمنی آسانسور قیمت مناسب واصل رعایت حال مصرف کننده را در نظر دارد.از آنجا که حفظ ایمنی آسانسور بعلت حساس بودن آن بسیار مهم است لذا اولویت شرکت در استفاده از بهترین متریال با بهترین کیفیت است. لذا در سالهای اخیر نام شرکت آتیس بعنوان یک برند برتر در صنعت آسانسور وپله برقی میدرخشد.کارشناسان ما هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نمیکنند. آسایش و حس امنیت کاربر در آسانسور همان چیزی ست که همواره ما به آن فکر کرده ایم.

اهداف ودستاوردهای شرکت آتیس

 

2-بالا بردن سطح دانش و تکنولوژی مربوط به آسانسور و متعلقات آن با نهایت استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل درجهت بروز کردن این صنعت در کشور. از آنجا که دانش مربوط به آسانسور از کشورهای اروپایی سرچشمه میگیرد لذا همواره نیاز است تا علم مربوط به این صنعت را فراگرفته و در تولید و اسمبل کردن آن بکار گیریم .تیم طراحی و تولید اسانسور آتیس با تکیه بر این هدف همواره سعی در استفاده از بروزترین و جدیدترین متدهای این صنعت دارند.همچنین آتیس سعی کرده ست محیط مناسبی را جهت شکوفایی و بالابردن توان واستعدادهای کارکنان خود فراهم کند.

اهداف ودستاوردهای شرکت آتیس

3-اصل حمایت از تولید ملی که شرکت آتیس با راه اندازی سیستم (کارخانه)تولید قطعات وکابین آسانسور هم در زمینه ایجاد اشتغال و هم حمایت از تولیدات داخلی گام بزرگی برداشته است.با وجود  تحریم های اخیر بر علیه کشورمان چون شرکت آتیس در زمینه تولید کابین و قطعات اسانسور هم فعالیت دارد لذا مورد حمایت دولت میباشد ودر وارد کردن پکیج های خارجی (ویتور آلمان و توشیبا ژاپن) هیچ مشکلی ندارد و نماینده رسمی این دو شرکت در ایران میباشد. این شرکت همواره سعی کرده است با تولیدبهترین قطعات با بهترین کیفیت سهم بزرگی از تولیدات این صنعت را در کشور به خود اختصاص دهد.  اهداف ودستاوردهای شرکت آتیس